مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-07ورزشي

قهرمانی شطرنج بازان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 


نایب رییس هیات شطرنج خراسان رضوی از قهرمانی دختران شطرنج باز خراسانی و درخشش پسران شطرنج باز این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس هیات شطرنج خراسان رضوی از قهرمانی دختران شطرنج باز خراسانی و درخشش پسران شطرنج باز این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

مهتا قره داشی در خصوص برگزاری مسابقات کشوری شطرنج و عملکرد تیم خراسان رضوی ظهر امروز در محل هیات شطرنج خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی دختران و پسران کشور با شرکت 796 بازیکن از سراسر کشور و به میزبانی 6 استان گیلان، قزوین، لرستان، کرمانشاه، تهران و کرمان به طور همزمان از 8 الی 15 مرداد 1402 برگزار شد.

نایب رییس هیات شطرنج خراسان رضوی درباره عملکرد ورزشکاران استان در این مسابقات تصریح کرد: ورزشکاران این استان در مجموع مسابقات دختران و پسران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی شدند و تیم های تهران و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

قره داشی گفت: در رده سنی کمتر از 8 سال اسما حسن پور مقدم و در رده سنی کمتر از 10 سال دختران سلما همتیان توانستند قهرمان شوند.

وی افزود: در رده سنی کمتر از 12 سال روشا اکبری نایب قهرمان و در رده سنی کمتر از 18 سال دختران سیده هستی سیدی مقام سوم را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی شطرنج بازان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 

قهرمانی شطرنج بازان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور